2008-05-28

Onsdag

Nu börjar det vara lite tröttsamt att vara hemma...
Sara klättrar på väggarna och jag e mest seg hela tiden...
För att hitta på någonting så tog vi och packade en picknick, hämtade min vän Jussi och åkte till Jonsered.
Vi satt vid piren och hade det jättemysigt. Åt glass och åt kakor och drack kaffe när plötsligt en hund längre bort skulle få bada. Sara vänder sej om ivrig för att få se honom och smäller till min mugg med kaffe så jag får den över hela mej. Jättekul...
Och hunden som nu har blivit frisläppt tvärvänder och springer iväg åt andra hållet istället och sätter fart mot oss.
Å nej skriker vi allihop för den är rätt yvig och hoppar och har sej men den e inte ett dugg intresserad av nån av oss. Det enda den är intresserad av är kakorna och dyker ner i kakburken och slafsar i sig hälften av kakorna!
Matten till hunder vrålar som en galning: Neeeeeeej! och flyger i princip fram genom luften och slänger sej över hunden.
Allt var helt bisarrt.
Hon ursäktade sej och tyckte allt var mycket pinsamt och sa att hunden var en valp och allt vad det nu var...

Sara och Sofia badade till o med... i trosor.
Det gjorde inte jag! Brrr...

Min dator är seg som attan...
Måste nog starta om den.





Min vän Jussi pussi.



Sara - prickikorv.


Kommentarer
Postat av: heidi

HAHAHA! fan va kul! värsta farsen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback