2008-05-29

Torsdag

Dagens inköpslista:



Översättning:
Kanel
Citronte
Mjölk
Sugrör till Sara
Toalettpapper

Hahah! Så gulligt. :)

Seeegt idag.
Tycker inte att det är vidare kul att vara hemma längre...
Vad ska vi hitta på idag??
Sofias kompis kom hit och vi var uppe i Furulund och köpte glass, samtidigt som jag hämtade mitt paket från HM.
Har inte öppnat det än... Ska bli spännande. Beställde en pennkjol och två toppar.
Igår beställde jag även underkläder till mitt bröllop från Hallens.
Stackas min gubbe... Jag kommer inte direkt att vara sexig under min klänning med en gördeltrosa. Hahah!



http://www.daisymae.se/ 
(jag vet... jag länkar varje gång, men jag e jättenoga med copyrights o sånt)

Sååå... nu har jag provat mina fina nya kläder och dom satt jättebra!
Blustopparna drog man över huvet och jag har rött läppstift så jag kladdade ner den ena blusen på en gång såklart!
Skitkul.
Nu ligger den i badrummet med "Tabort" på sej. Typiskt mej.

Idag är det supervarmt! Jesus. Kokar bort.
Härligt dock med sommar...
Imorron kanske vi kan åka till stranden efter att Sofia har varit i skolan så kan man sola...
Hade varit mysigt. Vi får väl se...
På morgonen måste jag ringa efter ett sjukintyg till Sara. Man får bara vara hemma en vecka utan intyg.



Hot hot...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback