Äntligen är hemmet färdigt...

Vårat vackra hem

image696

Vy ut genom köksfönstret

image697

image700

I hallen uppe, mellan Sara och Sofias rum skapade jag en fotovägg.
Boken som råkade hamna bland tavlorna igår fick vi av Daniel, min arbetskamrat på inflyttningsfesten.

image699

Hall uppe från andra hållet.
Jag och Soili fick ett infall i förrgår att bära upp byrån från hallen där nere till hallen uppe.
Den var inte den lättaste att bära upp, men jag fick inte ryggskott iallafall... ;)
Där nere var byrån alldeles för stor och bara ivägen och så behövde jag ett sminkbord uppe i hallen.
Perfekt med alla lådor att ha fönar, borstar, hårtofsar, smycken och diverse i.

image701  image702

Sofias rum är lila.... och Saras rum är rosa.
Gardiner i Saras rum har vi inte fått upp änn.

image703

Hall nere.

image704

image705  image708

Moas rum.

image709



Kommentarer
Postat av: heidi

det är verkligen jättejättefint.

2008-05-06 @ 11:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback