2008-11-07

Fredag

Fasen vad jag jobbar... Jag e rätt sleten nu. :S Samtidigt är det kul.
Men jag vill det här så det är lugnt. Vill framåt! Ligger på topp nummer ett i försäljning i våran unit. Har haft en försäljning på över 65 tusen nu på dessa tre månader. Hälften är då mitt av det. Känns bra.
Det som är slitsamt är att gå till mitt gamla vanliga jobb...
Inte lika kul som hudvårdskonsultjobbet. :)
Men jag får se detta som en period... Jag investerar i min framtid.

Ja.... jag lever med andra ord. :)

Nu är jag hemma på rast. Ska jobba över en halvtimme till halv fyra och sedan ska jag hämta ungar. Därefter är det hem och vänta på att Chris kommer hem så att jag kan åka iväg igen för då ska jag ha hudvårdsklass igen.
När jag kommer hem kommer min konsultkollega Johanna och då ska vi kika på film och äta lite kyckling. Ska bli trevligt.
Helgen är inte bokad till nått. SKÖNT!
Jag ska bara sova och slappa.

Nästa måndag ska jag hålla klassen på utbildningen. Det känns lite nervöst...
Ska lilla jag som precis börjat med det här...??
Men det är en utmaning! :)

Nu ska jag tyvärr tillbax till mitt jobb... Gaah! Vill inte. Vill bara va hemma... :(

Kram kram


Längtar efter min goa säng...

Kommentarer
Postat av: maria

Halloj!

Va roligt att det går så bra för dig med Mary Kay-jobbet! Är målet att jobba med det på heltid?



Hoppas du har det bra!



Kram

Postat av: Johanna

det kommer gå jättebra med klassen på måndag! du är bäst!!!! kärlek

2008-11-09 @ 13:08:30
URL: http://johannaingridhelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback