2008-11-08

Lördag

Och då har denna dagen gått...
Jag har inte gjort NÅGONTING över huvud taget. :) Fan va gött. Det har jag förtjänat.
Endå blir jag jävligt rastlös.
När dagarna är speckade med saker man ska göra blir man helt knasig när man plötsligt har bestämt sej för att inte göra någonting alls!

Jag har typ spelat datorspel hela dagen.
Vi fick dock städat lite grann innan Chris mamma och pappa kom på besök.
Men sedan blev det slött igen och vi bara låg och vilade hela dagen.
Pizza blev det och så hyrde vi film till barnen. Vi låg i våran säng och tittade på en av filmerna tillsammans med barnen. Det var mysigt. Barbie - Diamantslottet var mycket underhållande. Hundarna i filmen kunde brejkdansa. Det var ju intressant.
Eller inte...
Efter Barbiefilmen såg barnen Bratzfilmen i sitt rum, för där gick lixom gränsen... Den ville vi INTE se.
Vi kikade lite på Bond. Hahah! Det var som en parodi. Bond räddade en blond bimbo ur en brinnande hiss och sedan BAR han ut henne ur byggnaden och hade henne hängandes över ryggen hela vägen när han skulle klättra ner på brandbilens stege.. (?) Varför gick hon inte själv??
För konstigt nog kunde hon sedan både springa från korkade poliser som låg och kravlade i en hög när Bond spolade vatten på dom och även köra brandbilen genom hela staden i full fart... Också intressant... eller inte.
Jag lämnade Bond och bimbon och gick tillbaka till mitt datorspel.

Chris är förkyld. Oj oj... Jag tror att jag skrev om hur han var när han hade ont i ryggen... Nu är det dock lite bättre men väldigt ynkligt. Jag är en väldigt dålig sjuksyster... Ja, jag är ju Syster Död så vad förväntar ni er??
Stackars Chris. Han har det inte lätt. Jag nappar inte alls på hans gnäll och gny...



Jag får gå och pussa på honom så han blir lite glad... men då e det iof sig risk för att få massa snor på sej...
Aja, jag tar med mej en rulle med hushållspapper...

Nattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback