2008-11-09

Söndag

Imorgon är det måndagsutbildning och jag ska hålla i den hudvårdsklassen där.
Hmm... Känns spännande men lite nervöst.

Idag har det varit ytterligare en sån slapp och slödag.
Vi har inte alls gjort så mycket... Jag har druckit en kanna kaffe! Hehe... Kommer aldrig att somna...
Men jag har jobbat lite med kundkorten nu på eftermiddagen.
Följde upp lite kunder och mailade en hel massa kontakter.

Lite senare...
Nu har jag städat en hel del i Saras rum. Fan vad jag hatar det.
Det är fan det värsta jag vet.
Hon trycker in grejer över allt. I korgen där hon endast ska ha nallar är det nertryckt allt av denna värld. Sketna kläder, strumpor, dockor, dockkläder, tidningar, godispapper, filmer, böcker... you name it.
I lådor, skåp och bokhylla finns allt möjligt och under sängen hittar man hälften av alla hennes leksaker plus allt annat man inte vill hitta.
Jag blir skit arg.
Hatar det där rummet. Jag börjar städa där men sedan måste jag gå ut för jag är så jävlar arg.
Nu har hon slarvat bort sin gympapåse också...  Adam lär bli överlycklig.
Den andra är inte bättre hon. Hon knör också in allt i hyllor och skåp.
Det som inte syns är städat?


Trött mamma...

Ännu senare...

Nu är dom små liven nerkörda till sin pappa och Chris ligger på sängen och lyssnar på musik i hans mobil. Elvis vettu säger han... okeeej...
Jag har mest googlat runt och läst alla bloggar jag har på favoriter.
Om 20 minuter e det dax för telefonkonferans.
Ska gå och förbereda mej!
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback