2008-11-13

Torsdag

Idag fyller jag år. Grattis till mig! :)
Jag blev hela 34 år gammel...

Hipp hipp hurra!


Jag, bror och hans Josefin


Soili mina syskons mamma, Henrik och Josefine


Svärmor och svärfar, samt hudvårdskollegan Sofia och hennes boyfriend.


Min fina vän Frida och jag.
Bakom skymtar Fridas Peter.


Boris, min kusin Sannas man, Sannas lillasyster, även hon min kusin Anna i lila. Sofia och hennes pojkvän. Adam längst till höger, mina barns pappa.


Kusin Anna och kusin Sannas Boris.


Kusin Sanna


Sanna och Boris barn Elsa och Julia


Chris och hans bror Andreas


Andreas familj.
Dotter Caroline och fru Linda


Världens finaste barn och deras lodsas mamma Maria. Adams sambo.


Maria


Frida, jag, Fridas Peter och min vän Yvonne


Fina presenter










Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott!

Postat av: Micke med familj

Ett stort grattis till dig från oss här i norr! Vi håller lite koll på dig/er via din blogg! ;) Roligt! KRAM

2008-11-14 @ 22:21:49
Postat av: DevilDoll

Grattis i efterskott!!

2008-11-17 @ 12:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback