2008-11-17

Måndag

Jag lever... tror jag.
Men jag e rätt tröt... så det känns i mellanåt som att jag är död.
Fyra klasser den här veckan...Alla kvällar e uppbokade förutom lördagen.
Söndag kväll e också fri men inte dagen.
På fredag kommer kusin Tero från Finland på besök. Hade varit trevligt att träffa honom. Ska försöka få till det efter klassen på fredag eller kanske lördag morgon... Om det går.

Idag började jag klockan halv sju och imorgon börjar jag klockan sju. Måste gå och lägga mej.
Kort inlägg... ja, men så e det i mitt liv just nu. Hinner inte med att blogga värst mycket...
Satt och tittade på tv i en kvart ikväll och kom på att jag har nog inte glott på den på flera veckor. Men jag saknar det inte heller. Hur många otaliga timmar har man inte spenderat framför den där dumburken egentligen?




Så här ser jag ut nu för tiden...



Hej hopp!
Ha det bra.



Full ös - medvetslös.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du ser fantastisk ut, är det Mary Kays produkter som är hemlighet ;)

2008-11-18 @ 18:01:10
Postat av: Johanna

haha... snyggingbild! kan du inte skicka den till ann? =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback