2008-11-24

Måndag

Måndagsutbildning idag.
Det var trevligt. Min väninna Yvonne var med som ska bli konsult på torsdag. :) Spännande.
Ska bli så kul.

Jag har ont i magen.. En kvinnas lott i livet en gång i månaden... :( Den här gången fick jag ont efteråt... Brukar man inte få ont innan??

Chris åkte på att jobba över... Det var nån som blev sjuk.
Stackaren. Skitjobb har han. Blä.
Hur kan man sätta någon på att jobba över som redan har en arbetstid från sex på morgon till sex på kvällen. Så han ska alltså jobba från sex på morgon till tio på kvällen. 16 timmar. Humant.
No comments... jag blir bara förbannad.

I morgon ska vi på kurs. Sedan är det klass på kvällen.

Snart är det jul igen!
Herre Gud vad tiden går...
Då kommer mamma och pappa och syster hit. Roligt. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback