2008-11-28

Fredag

Vilken bajsvecka.
Ombokningar och  avbokningar..
Veckan slutade med att jag körde över nått vasst och fick punktering på däcket i bilen.
Min kollega Daniel hjälpte mej som tur var. Skönt.

Nu ska jag nog läsa lite. Inte nog med en bajsig vecka och punktering så är min kära make e o dricker öl hos sin vän...
Och det är jättekul för honom. Det som är pissigt är att han sa att han skulle ringa mej mitt i natten så att jag skulle hämta honom, därför bokade jag inte upp mig på någonting med mina egna väninnor.
Jag gick hem och drack tre koppar kaffe för att hålla mej vaken.
Då ringer han och säger att han kanske skulle sova över där i stället!??

Dålig stil. Nu är jag arg. Så gör man väl inte??
Sånt får man ju prata om innan så att jag kan planera annat.
Jag hade ju definitivt inte suttit här och druckt tre koppar kaffe iallafall om jag visste att han skulle sova över där. :( *sur*

Som sagt... Nu ska jag läsa.


Kommentarer
Postat av: Johanna

I love you, baby!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback