2008-11-29

Lördag

Nu ska jag snart till Skene och ha klass... Lååångt till Skene!
Sen kommer Frida och Peter på middag i kväll. Ska bli trevligt att träffa dom! :)

Nu hade jag också fått en inbjudan per mail på facebook till party och utekväll från en väninna... Hur ska man få ihop allt? Allt kommer alltid samtidigt... Är det inte märkligt? :D

På söndag ska jag åka och lämna lite beställda grejejr hos några kunder.
Gäller att inte vara ALLTFÖR bakis då kanske... :D Eller?? Hehe...

Jag gjorde nagelförlängning i torsdags. Dom blev väldigt låga! Mycket svårt att skriva. Så då får jag väl sluta med det helt enkelt.
Måste fila ner dom lite.



Är på lite bättre humör än i går också.
Sova brukar göra susen... :)
Nu e det dags för lite föranalyser... Where´s the phone?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback