2008-11-18

Tisdag

Speckat schema idag. Slutade klockan tre och där efter var det utvecklingssamtal för min lilla flicka Sara. Hon klarar sej jättebra i skolan. Hon läser och skriver före dom flesta. :) Duktig! Stolt mamma.
Efter det höll jag själv ett utvecklingssamtal för en förälder till ett barn på våran förskola. 

Därefter var det raka vägen hem och packa väskan för att ha klass hos min arbetskamrat. Det gick bra. Två köpte ett mirakelset och en köpte en foundation. Och vad innebär det undra väl alla då? Jo det innebär i försäljning strax över 5 tusen och nästan det allra bästa köp du kan göra för dej och din hud... ;)
Efter detta finns det ultimata mirakelsetet och därefter hela kitet för hela dej -ansikte, händer, fötter och kropp.

Min arbetskamrat hade världens gulligaste hund! Jag blev kär!
Och jag gillar ju inte enns hundar...???
Jag kände inte heller någon allergi. Däremot fick jag andnöd direkt när vi var och hälsade på hennes hästar i hennes stall. Mysko... Ja, det att jag inte blev allergisk mot hunden alltså...



Ja... tänk om man inte var allergisk...

Nu e det dax för sängen...

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback