2008-10-05

Söndag

"Be careful what you wish for"... brukar jag säga... "You might get it".
Och det kan man ju säga att jag gjort? För jag önskade att jag skulle få bokat många klasser och hålla dom. Jag önskade att min kallender skulle vara fullspäckad och det är den verkligen...
Jag vill ha det så men jag har ett annat jobb att sköta också... Tyvärr och som tur är.

Igår hade jag en klass tidigt vid tolv i Ulricehamn hos min vän Marie. Det var mycket trevligt.
Jag var hemma på eftermiddagen och det var också trevligt att få vara ledig och bara vara...
Chris gjorde god kyckling och vi bara myste hela kvällen. Gjorde typ ingenting.
På kvällen skulle min kära vän Frida komma och dricka vin med mej men det var orkanvarning så hon vågade inte åka hit. Min andra vän Marita var här och drack kaffe med mej ända till halv elva och vi tjötade om ditt och datt. Det var trevligt. :)
Hon drack kaffe och jag drack kaffe och vin. Skitgod blandning... ;)
Marita åt medicin så hon kunde inte ta nån alkohol.

Idag är jag helledig. En telefonkonferans på kvällen men annars e det helt fritt!
Jeej. Vad ska man hitta på?
Bara sitta och slöa hela dagen låter som en ypperlig idé tycker jag...



What shall I wish for next...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback