2008-10-07

Tisdag

Igår var det måndagsutbildning och det var riktigt bra den här gången. Vi pratade om kundcervice.
Vi fick massa fantastiska tips och bra information. Vi fick också mycket bra ideér hur vi ska ta hand om våra bästa kunder och hur man behåller dom, hur man gör fina paket, hur man gör reklam, hur vi ska hantera vårat kundkartotek, hur uppföljningar går till, leveranser, webshop mm.
Massa bra att lägga i läroryggsäcken. :)

Har varit väldigt trött nu dom sista dagarna.
Levererade ett paket idag i Borås och så skulle jag leverera lite fler men jag har barnen här och Chris har åkt på att arbeta kväll i tre dagar i rad. Det gör saken lite svårare.

Sara har varit hemma måndag och tisdag. Hon fick öroninflamation. På så sätt har det varit bra att Chris var tvungen att jobba kväll. Jag råkade turligtvis vara tidig dessa två dagar också så han var hemma med henne på morgonen och så har jag varit hemma på kvällen.
Men nu e hon på bättre och tänkte att hon skulle få gå till skolan imorgon.

Nu är jag någonting som kallas för "Turbostar" i min karriär.
Det betyder att jag har kommit upp i en viss summa i inköp, snabbare än väntat. När man har nått dit på tre månader får man en pin att ha på sin kavaj och en äkta sten. Safir, rubin, smaragd osv...


Så här ser den stjärnan ut och under den finns en stege vilket representerar att man kan klättra vidare om man vill.

Jag har alltså nått dit på kortare tid än dom tre månaderna.
Det betyder också att jag har sålt för en hel massa... :) Iallafall för mej. För visst kan man ju köpa in en massa varor om man har råd med det, men det har inte jag. Jag måste få in för att kunna köpa mer.
Imorgon ska jag lägga in ytterligare en order... Det går bra för mej. Hurra hurra vad jag är bra.
När man har blivit Turbostar får man också gå på en extra utbildning. Den äger rum nu på lördag på Radison Hotel.
Ska bli jätteroligt! :)
Den här veckan har jag medvetet inte bokat in någon mer klass än en på fredag.
Jag har haft fullt upp det sista och kände att jag behöver ta det lite lugnt. Vill inte springa in i väggen... Det gör så jäkla ont och så tycker jag att det är trevligare att springa in genom dörröppningen... ;)
Minskar risken för blåmärken och så också...



Nä nu ska jag ut och leta reda på min lilla dotter.
Hon tycks ha rymt...
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback