2008-10-08

Onsdag

Idag var jag hemma med Sara endå. Hon är ju så förkyld så hon hade inte orkat att vara på skolan hela dagen.
Imorgon ska hon dock få gå...
Dagen gick och jag satt mest och gjorde ingenting.
Chris började sent och han gick upp på morgonen och lämnade Sofia och sedan satt han uppe med Sara och tittade på film. Jag sov som en gris och sedan kom Chris och la sej bredvid mej och Sara lekte i sitt rum så nöjd och glad.
Gick upp klockan tolv eller nått... Det är lätt att ta vård av barn då när man bara kan ligga och sova... ;)
Vid ett åkte Chris till jobbet och jag och Sara åt lite mat och sedan hämtade vi Sofia.
Åkte och levererade paket i V. Frölunda och sedan hos Rebecka, en kompis. Därefter även hos min kusin Sanna.
Efter det var det dags att laga mat igen och sedan körde jag ner Sofia till sin pappa eftersom jag skulle på möte med Kommunals medlemmar.
Sara stannade hos sin kompis och lekte.
Mötet var klart vid åtta och så var det bad för barnen och sedan var det dags att lägga sej.

Chris kom hem vid halv elva och han känner sej inte alls bra.
Jag tycker att han ska stanna hemma imorgon, men jag vet inte om han riktigt håller med mej. Nu sa han att han skulle gå upp klockan sex i morron bitti och duscha och raka sej. Sen ska han gå och lägga sej igen ifall han känner sej dålig.
Jag börjar klockan halv åtta och sen ska jag på föreläsning klockan tre till sex.
Därefter kommer det en tjej hit och hälsar på som jag ska gå igenom hur man blir hudvårdskonsult.
Hon var intresserad av det. :) Känns kul.
Det som hon känner är hennes problem är att hon har ont om tid. Och det är ju detta som är det stora missförståndet med det här jobbet. Det tar inte så mycket tid!
En hudklass tar 1½ timme - 2 timmar. Man bestämmer själv NÄR och HUR mycket man vill jobba med det här. Jag är min egna chef. Gött som fan... :)
Jag om någon är upptagen.. Hehe, jag har två kids, gubbe (som tjatar väldigt mycket just nu...), hus och heltidsjobb! :D
Dom mest upptagna personerna blir dom allra bästa komsulterna. Dom är mest välorganiserade.

Nu vill min man att jag ska gosa med honom...
Ni vet ju hur det är med karlar som e lite sjuka... "Föda barn...??? Det är ingenting jämfört med det här..." Ojoj, lite snuva... Måste pyssla om honom innan han går under. ;)
Nattis.


Nattis...

Kommentarer
Postat av: johanna

hur gick det med intervjun???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback