2008-10-11

Lördag

Fantastisk utbildning! Jag är lyckligt lottad som har världens bästa arbete. I love!
Nu vill jag göra det här på heltid. BARA det här. Jag vill, jag vill, jag vill!

Vi fick först lyssna på Ann. Jag tillhör hennes unit.
Hon pratade om företaget och min roll som konsult. Det var jättebra. Hon är superglad och man blir jätteinspererad och uppåt av henne.

Sen var det två män som pratade om olika saker. Dessa män var gifta med hudvårdskonsulter.
Därefter fick vi utbildning om huden, acneprodukter och specialprodukter. Mycket lärorikt.


EDDD L SM berättar om huden och acne hud.
Visste ni att huden väger 12 utan underhudsfett? Visste du också att om du hade en dragkedja och kunde skala av dej din hud så skulle du dö på fläcken. Du kan inte leva en sekund utan din hud...
Huden står i total anslutning till alla inre organ.
Om du har gott skick på din hud utanpå, mår även din kropp bra inuti.
Hudvård är inte ytligt.


Ann till vänster med en helt ny konsult.



Till lunch var det fantastisk lax. Mycket gott!
Och allt var ju så vackert! Utbildningen ägde rum på  Radison Hotel (fd. Sheraton)



Efter lunch fick vi lyssna på hur man lägger make up:er och hur vi ska använda våran nya fantastiska bok om make up.
Den heter Color insider

Sist men inte minst fick vi lyssna till SNSD CE.
Ännu en fantastisk kvinna som var så inspererande.. Hennes månadslön var också inspererande... :)





När jag kom hem var jag superinspererad så klart och jag jag tog tag i saken på en gång och började ringa upp folk som jag har fått på rekomendation på hudvårdskort för att boka klasser.
Bokade fyra. Jeeej!
Sen tog jag av mej alla kläder och på med morgonrocken.
Visst i vi snygga i våra kavajer och kjolar men fan va gött det e och ta av sej dom och på med mysbrallorna.
Och så var det dags för pannkakor.. Sara och hennes kompis Thea hjälpte till.



Nu är det dags att gå och lägga sej...
Eller slappa iallafall.


Idag har jag varit student. :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad glad jag blir av att läsa om din dag!

2008-10-12 @ 09:01:02
Postat av: johanna

avundsjuk!!!! men jag har det bra har med, sa jag ska inte klaga... =P vad duktig du ar som bokar och haller pa!!! saknar dig! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback