2008-10-13

Måndag

Idag var det facklig utbildning.
Det är ju sådär kul men det är roligt på andra sätt... Man kommer bort från sitt vanliga jobb lite grann och lunchen är underbart god! Jessus va gott.
Nu har jag så klart glömt vad restaurangen heter men när jag imorron har tagit reda på vad den heter ska jag rekomendera den här. Ingen fancy restaurang utan en helt vanlig lunchrestaurang med jättegod mat!
Jag pratade om hudvård på utbildningens paus och fick tre potensiella personer som kanske kan tänka sej att ha en klass. Jag fick telefonnummer till alla tre också så efter utbildningen ska jag minsann ringa till dom... :)
Vi fick sluta en timme tidigare och det var skönt för jag var så himla trött...
Satt hemma och spelade lite spel och läste mail en stund innan det var dags för Måndagsutbildning.
Jag åkte hem ifrån redan halv sex för att träffa min potensiella blivande konsult för att ge henne lite papper om  våran marknadsplan.
Hon tyckte att jag var jättesnygg och såg ut som en businesswoman i min kavaj och kjol. :)
Efter det åkte jag till Mölndal och insåg att jag var jättetidig. Men det var skönt att för en gångs skull vara lite tidig och inte komma inrusande i sista sekund med andan i halsen...




Några bilder från utbildningen.
En tjej har delat med sig av den här möljligheten till flera personer och fick en röd kavaj idag.

Vi kör med Bingo på dessa utbildningar. Man ska ha en rad full med "gjorda mål" som tex. bokat 4 klasser eller hållt 2 hudvårdsklasser eller satt upp mål till nästa seminarie.
JAG var den enda som fick bingo! Fasen vad duktig jag är! :) *stolt som en tupp*
Jag fick välja vad jag ville från ett bord med massa olika priser och jag valde en jättefin svart väska.



Sen var det dags för lottning som vi kör varje gång på dessa måndagsutbildningarna. Vi har en lottning för alla konsulter och en för alla som följer med som gäst.

Gissa vem som vann???
JAG såklart! :D
Jag vann en nyckelring med en humla på.



Grundaren till företaget sa när hon levde att vi borde vara som humlorna. Dom är egentligen alldeles för tunga för att kunna flyga men det vet dom inte om så dom flyger endå. Så borde vi också göra! Om vi bara bestämmer oss för att klara av någonting så gör vi det trots att vi kanske trodde från början att det var omöjligt.

Sedan hade vi ytterligare en tävling.
Den som har bokat mest klasser den senaste veckan får ett pris och då var det nästan pinsamt att jag vann det med...
Jag fick en jättefin påse med dragsko av spets. :)






Jag är löjligt stolt över mina små priser. :)
Väskan blev jag riktigt glad över men det andra var mest stolthet över att jag har åstadkommit så mycket. Bokat klasser, hållt dom, deltagit i möten, delat ut karriärsbrochyrer...
Jag är faktiskt jätteduktig och nu ska jag bli Sales Director. Bara så att ni vet... :)
Och då står jag där precis som Antia gör och håller egna utbildningar för mina konsulter.

Love and peace.


Lotterivinst x 3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är suuuuperduktig!!! Heja dig!



Ps. Du ska väl ändå bli 'sales director' och inte 'sails director'? ;)))))

Postat av: heidi

YEEEY! grattis! hihi!

2008-10-14 @ 11:37:46
URL: http://bedroomdancing.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Grattis! Vad kul att det går bra, eller det går ju bra för att du lägger ned så mycket energi i det hela förstås... Hur som helst är jag glad för din skull! KRAM

2008-10-14 @ 15:33:05
Postat av: johanna

du ar sa javla underbar!!!! och du ar vard vartenda pris du far!!! ar sa glad att du ar en av mina prinsessor! puss

2008-10-19 @ 20:15:55
URL: http://johannaingridhelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback