2008-10-24

Fredag

Jag brukar läsa "Zizzis samlade tankar" varje dag. En jättebra blogg. :) Läs
här.
Idag hade hon länkat till en skitroligsida!
Jag gick in där och började läsa... Skrattade så tårarna rann. Herre Gud vad arga människor kan vara.
Men jag har ju själv satt upp nån lapp i en hiss eller så någon gång så jag är inte ett dugg bättre själv! :D
Herre Jävlar va roligt!
Gå in på hennes sida, den är bra... Genom den kan ni komma till "Arga lappens sida" eller så kan ni trycka på länken: här.

Några smakprov:


Svaret är så jävla kul!


Hahah!




Kommentarer
Postat av: Maria

hehe verkligen rolig sida, bra o ta till när man känner sig lite sliten och lättroad.. lr för tusan när som :D



hoppas du får en trevlig helg!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback