2008-10-27

Måndag

Haha! Soilis kommentar i föregående inlägg var ju klockren...
Nej det gröna ser inte ut som vanligt vin... men jag drack inte heller det gröna. För OM jag hade druckit det gröna ja då hade jag väl varit inlagd på sjukhus eller nått!
Jag menar Hallå?? Jag tål inte ens vanligt vin... Tänk om jag hade hinkat i  mej det där??!!
Dom andra drack det där... stackarna!!!

Idag var det måndagsutbildning.
Mycket trevligt igen. :)

Nu sover typ min fina man och jag som hade hoppats på att få pussas lite.... :(
Har inte sett han på hela dagen...

Ska försöka fixa nått mer inlägg den här veckan.
Min kallender är helt mongouppbokad! Timme för timme nästan. Jesus, vad hade jag gjort utan den???

Gonatt på er!
Nu ska jag överfalla stackars maken...



Jag kanske ska föreslå kuddkrig??
Vad tror ni? Skulle han uppskatta?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback