2008-10-23

Ont i halsen.. o ont i kroppen. Sofia har ont i huvvet.

Jag gick upp klockan halv sju för jag skulle till jobbet tyckte jag men Sofia var fortfarande dålig. Vi satt och tjötade i sängen om hur vi skulle göra men kom fram till att jag förmodligen skulle bli stämplad som världens sämsta mor om jag körde henne till skolan...
Hon var rätt pigg i går... men sen på kvällen blev hon hängig igen.

Först funderade vi på om Chris skulle vara hemma men så kom vi fram till att det var lättare om jag var det. Det är inte så lätt att lösa det med vikarier på hans jobb.
Jag gick jag o la mej igen o sov till halv tolv. När jag vaknade kände jag mej dock inte alls utvilad. Jag hade ont i hela kroppen och halsen fortfarande...

Nu är jag lite piggare.
Sofia kokade kaffe till mej men det var nog mest för att hon ville ha en gentjänst. :)
Hon har varit väldigt sugen på popcorn i flera dagar...
Nå väl. Jag gav mej inte igår men hon kanske kan få det idag. Det kostar la en tia eller nått.
Kaffet var gott men väldigt svagt.... Hon är så gullig min stora flicka. Herre jösses hon fyller 11 i maj. Kan ni fatta??


Stökigt har hon också på sitt rum...

Nu ska jag nog gå och laga lite mat till den stora tösen.
Sen ska jag hämta lilla tösen på skolan och så blir det att packa lite inför hudvårdsklassen i kväll.
Ha det finemang.

Kram K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback