2008-10-26

Söndag

Idag är jag bakis som en gris... herre jävlar. Fattar inte hur det kunde bli så... drack ju bara vanligt vin som jag har gjort innan. Har aldrig blivit såhär... :S 
Jag var riktigt dålig. Spydde som en kalv och kunde knappt röra mej!
Sen hade jag hudvårdsklass också... Huvvet sprängde och jag var helt sluuuut! Men det var bara att genomföra det hela och se glad ut...

Bilder från våran lilla fest igår. :)


Sofia. konsult - kollega




Johanna (full??) kollega.

Ida var också där men henne hann jag inte ta kort på.
Hon åkte hem lite tidigare.

Kommentarer
Postat av: Soili

Det där gröna ser inte ut som vanligt vin... ;)

2008-10-27 @ 12:44:21
Postat av: Johanna

om du inte märkte det... den enda som var full var du. =P starkt vin för din lilla kropp... haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback