2008-09-04

Torsdag

Då var dagen kommen då när vi ska på seminarium... Imorgon alltså.
Jag är tröttare än tröttast men det ska nog bli kul.

Hudvårdsklassen igår gick bra men jag har inte haft klass på ett tag nu så jag glömde att säga lite saker...
Men det var trevligt.
Chris vän Annika är skitgullig. I like her.
Hennes vänner var också väldigt trevliga. Dom har allihop arbetat tillsammans med Chris så det var ju lite pirrigt förståss... Hehe.

Idag var Chris ledig så han kom ner till mitt jobb, lagom till min planering.
På min planering gjorde jag glassar av papper som laminerades med barnens namn och hur många år dom fyller.
Det ska dom få som present med sig hem på sin födelsedag.


Planeringstime...


My baby

Håller på och tvättar mina arbetskläder inför seminariet... för hand... :D
Dom hänger fint i torkskåpet nu. :)



Ska nog gå och lägga mej... jag är helt färdig.

Nattis på er.

Ska ta massa kort imorron från seminariet och balen på kvällen.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ha så trevligt på fredag! Hoppas ni får en trevlig helg också. Kram /Cecilia

2008-09-05 @ 08:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback