2008-09-06

Lördag

Jag är helt galet trött.
Shit...
Mycket intryck och massa nya lärdomar. 
Seminariet var kul och det var roligt att se hur allting fungera och få en helhetsbild av hela företaget.







Vi fick jättefina presenter allihop! En hel compakt med tre ögonskuggor, ett läppstift, rouge, borstar mm.





Det var intensivt dock och höll på från morgon klockan halv nio på fredag morgon till fem ungefär.



Om man har kommit riktigt långt i sin karriär så får man en rosa mercedes i bonus.
Ska ha... ;)
Men innan det kan man få en rosa volvo... Och den ska jag ju ha först då eller hur!





Sen började Awardsnight klockan åtta på kvällen igen och höll på till tolv. Alla var balklädda och jättefina. Ganska häftigt. :)





Efter det var det hem och sova och så upp igen på lördagmoronen för då var det fortsättning på seminariet igen från klockan nio till halv fem på eftermiddagen.
En annan häftig upplevelse var att hela Scandinavium var ljuslagd rosa på utsidan.
Såg rätt häftigt ut när det var kvällen och det lyste knallrosa!



Under dom här dagarna har Chris varit jätteduktig här hemma. Det var så fiiiint när jag kom hem! Glad.
Han har städat över allt. Så duktig! :) Jag har världens bästa make. Han e bara bäst... och inte bara för att han har städat! Hahah, utan för att han är bara så himla fin och go och underbar!

Nu kan jag inte hålla mej vaken snart längre... Måste gå och lägga mej.
Ha en underbar fortsatt kväll...
Kram från mej.


Lite ont i fötterna efter att ha stassat runt i högklackat i två dagar... :)

Kommentarer
Postat av: Maria

fina bilder, verkar som du haft skoj :D

lätt o göra karriär inom Mary Kay?



ha det fint!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback