2008-09-08

Måndag

Idag skulle jag få sovmorron för Chris skulle lämna barnen på vägen till sitt jobb, men så ringde dom från hans jobb och sa att det var nån som var sjuk... och vem måste åka till jobbet då och hoppa in?
Gissa en gång.
Jag måste endå tvätta håret så det gör inget...
Tycker bara att det är så tråkigt när man planerar någonting och så blir det inte så... Som tex. igår gick jag och la mej lite sent och jag tänkte att det inte gör så mycket för jag får ju sova lite längre på morgonen... Tji fick jag för det.

Jobbar till kvart över sex.... :( Men sen på kvällen så är det ju måndagsmöte och det är kul! :)
Nu ska jag ta mej en kopp kaffe och sedan tvätta håret...
Ha en fantastisk dag!

Kram från Katti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback