2008-09-13

Lördag

Idag är jag seg som fasen...
Usch... det tar på krafterna att åka på spa... ;)
Bussen åkte från skolan till Lundsbrunn klockan tre. Det tog ca en timme roch 45 min. att åka dit och det var trevlig stämning i bussen.
När vi kom fram fick vi en gruppbehandling. Ansiktsbehandling och kroppsskrubb. Sedan badade vi i poolen och drack källvatten. Vid halv nio fick vi mycket god middag och vin och alla blev lite på lyran...

















Jag var i hotellrummet ungefär vid ett på natten och somnade kanske halv två.
Dagen efter var det jobb från klockan nio till fem på eftermiddagen men det var ju frukost innan så det var bara att kliva upp klockan kvart i åtta.
Jag var DÖD. Och bakis...
Därav är jag rätt seg nu...
Klockan fem åkte bussen hem och vi var hemma vid sju. Igår var jag minnst sagt INTE pigg...

Idag kom Soili och hälsade på oss. Det var en trevlig överraskning. :)
Hon ville även ha en hudvårdsklass nästa lördag och det går ju att ordna! Det var kul.
Efter det ska Frida och Peter komma hit och äta lite arbabisk mat... jag tror att det var det datumet iallafall... Ska maila henne och kolla.


Soili


Hahah! Här har vi lagt min hårtofs som jag hade som utfyllnad i bröllopsfrisyren på Chris huvud.
Är han inte vacker?? :D

Nu är den vackra mannen och handlar... måste ha i mej mat. NU.
JÄTTEHUNGRIG.
Sofia är kalas. På bowlinghallen i Partille centrum. Måste hinna fixa lite käk innan vi ska hämta henne igen klockan 18.00. Bar a en timme dit juh...



Kommentarer
Postat av: heidi

arbabisk mat? barbarisk mat kanske? hahaha fan va rolig jag är

Postat av: Johanna

jäklar vad slemmig chris ser ut! måtte han aldrig spara till långt hår... =P

2008-09-13 @ 20:30:00
URL: http://johannaingridhelena.blogspot.com
Postat av: Erik Lilleman

Konstig tjej...

2010-01-16 @ 22:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback