2008-09-14

Söndag

Då var det åter igen söndag och helgen är slut... men det gör inte så mycket för imorgon är det måndagsutbildning och det är jätteroligt. :)
Satt här och bläddrade mellan alla favvobloggar och funderade på vad jag själv skulle skriva om...
Läser kusin Sannas blogg varje dag och
idag hade hon skrivit någonting som var så bra... Go girl. ;)
Människor uppfattar en som tuff och cool bara för att man tycker att man själv är bra på någonting... Är det inte konstigt?
Varför får man inte säga att man kan någonting eller att man är bra?

Idag fick jag vara med på telefonkonferans.
Det är jag tacksam för. Det var jättebra.
Det var en jättebra gästtalare.
Hon pratade om att man ska tro på sej själv, våga drömma, våga sätta mål och våga förändras. Våga drömma stort! Jag förtjänar det. Jag KAN.
Hon pratade också om att man ska ha människor runt om kring sej som stöttar och tror på en.
När jag som människa förändras och får bättre självkänsla kan det skrämma andra som oftast bara vill en väl.

Chris har somnat.
Idag var han verkligen trött. Han somnade som en stock...
Jag har blivit mystiskt pigg... Kan bero på att jag druckit typ en kanna kaffe eller nått...
Som vanligt är nattugglan Katti vaken...



Nu funderar jag på att antingen ta en kopp till... eller att gå och lägga mej bredvid min make...
Ska ju upp klockan halv sju... men what the heck... tar nog en kopp till... ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det bästa med söndagar - att det snart är måndagsmöte!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback