2008-09-19

Fredag

Idag e jag gladare... Fasen va grinig jag var igår... Inte kul...
Jag känner mej faktiskt väldigt jätteglad.
Jag fick massa bra kritik av min chef. Det var både överraskande och trevligt. Blev ganska ställd och förvånad men väldigt glad. :)

Hela veckan har varit fullt av aktiviteter.
På måndag var det som alltid måndagsutbildning, tisdag var det arbetsplatsträff, onsdag föräldramöte, igår ett annat möte i stan och då var vi framme vid dagens dag... som är "fri". Vad ska jag göra nu???
Imorgon ska jag ha en hudvårdsklass klockan fem. Vid sju kommer Frida och Peter på middag och det ska bli mycket trevligt. Dom ska sova över också så vi ska vi festa till det... Längtar till det. :)
På söndag ska jag ha klass för två tjejer eller så kallas det väl faceal när dom bara är två.
Där efter ska jag hem till min kära kusin Sanna och ha en klass där för henne och mina två andra kusiner + faster. Det känns spännande med bara massa personer som jag känner... :)
Så... veckan är speckad som sagt.

Min kollega Malin på jobbet var på ultraljud idag för att se vad det var för kön på bäbisen hon väntar. Hon vill gärna ha en flicka eftersom hon redan har en pojk och det VAR en flicka! Det var så roligt för henne! *glad*



Idag var det riktigt kallt... Fick ha halsduk och mössa till o med...
Hösten är här...

Nu ska jag hämta kaffe...
Trevlig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback