2008-09-21

Söndag

Min mobil låg och pep hela morgonen för batteriet var nästan slut på det... stackars Frida och Peter som säkert vaknade av den hela tiden... :S
Annars sov jag sådär... jag tyckte att det var helt sjukt varmt! Var tvungen att öppna fönstret och det betyder att jag hör dom där jävla skatorna på morgonen och sedan hör jag människor och barn som börjar gå och väsnas på gården...
Inte roligt alls...
Men jag gick upp vid tio ungefär och så gjorde vi lite frukost. Trevlig att ha frukostgäster. :) Roligare att äta frukost då... (även om jag bara drack kaffe och åt ett ägg! Hahah)
Vid tolv ungefär åkte Peter och Frida hem...
Klockan två kom faster Arja och hennes tre barn som är mina kusiner, på hudvårdsklass.
Barn låter ju sådär... för det yngsta "barnet" har fyllt 25! :D
Jag var lite nervös över den här klassen för det är ju mina släktingar liksom som sitter där och jag ska tjata om hudvård...
Men det gick så bra! Och det var så roligt! Dom var så glada och positiva och vi skrattade mycket...
Direkt efter den klassen kom nästa... Det var min vän Rebecka och hennes väninna Åsa.
Jag skulle ju ha frågat Johanna om jag fick låna lite foundations för mörkhyade men jag glömde ju det! Bajs. Vi provade iallafall den mörkaste foundationen som jag hade men den var kanske en nyans för ljus för henne. Rebecka kommer ursprungligen från Afrika.

Sammanlagt för dessa två klasser gick det ungefär lika bra som för den klassen jag hade med Frida.
Det känns jättebra.
Tyvärr blev en klass avbokad på tisdag... annars skulle jag haft fyra klasser nästa vecka. Istället blir det bara tre - förhoppningsvis. Hoppas ingen annan avbokar.
Funderar på att ha en hudvårdsklass på jobbet med kollegorna på tisdag, onsdag eller torsdag. Ska fråga dom imorgon vilken dag som passar.

Jag var färdig med klass nummer 2 klockan halv åtta... och då hade jag ju börjat kloclan 14.
Med tanke på att jag hade ätit ett ägg och druckt två koppar kaffe under hela dagen så var jag rätt hungrig och jag var väldigt trött.
Det blev pizza och Chris åkte och hämtade barnen hos Adam.
Under den tiden han var borta ringde jag till hon som avbokade och sedan gjorde jag lite bokföring.

Måndagsmöte imorgon! Jeeej. Roligt.

Godnatt till allihop.
Jag är rätt trött nu...


Tired...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback