2009-04-02

Torsdag

Ledig dag.
Sååå skönt! Jippii... :)
Idag har jag slappat och slöat halva dagen.
Chris kom hem efter tre och då gick vi igenom våran ekonomi. :)
Sedan gick han ut på promenad och jag började ringa lite rekomendationer för att boka klasser.
Bokade en klass iallafall.
Lite efter sex kom kusin och konsult Anna hit och masserade mej. Hon är massageterapeft.
Precis när hon va klar kom Chris hem och då åkte även han på en omgång av massage. :)
Han protesterade när jag tog kort men det gjorde jag endå! :D



Nu lagar vi mat och Anna har åkt hem.
Dagen bara försvann... :(
Imorron e det jobbardag igen.
Inte kul.
Men sen är det ju helg och det känns skönt att få vara hemma igen.



Gonatt på er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback