2009-04-09

Torsdag

Idag vaknade jag och var slö, slö, slö...
Barnen var rastlösa och gnälliga. men det berodde nog mest på att jag själv var så trött och off... :)
På kvällen hade jag en facial i Borås och facial betyder att det är en eller två personer på en klass istället för tre eller fyra eller fem för då kallas det för klass.
Hudvårdsklass.
Det var trevligt och jag bokade en ny klass.

Nästa vecka är hysteriskt fullbokad. KUL!!!
I love.
Telefonkonferans blev det också på måndag med SNSD (Sr. National Sales Director) Christina Ederfors.
Jättekul. Det blir klockan tio. Få se var vi är då. Om vi är kvar i Dalsland eller om vi har kommit hem tills dess.
Annars får jag ta lilla pluttbilen bort till sandgropen och sitta där och va med från mobilen i tel.konferanden. :)
För hela stugan är full med massa ungar så jag får åka iväg från dom.
Allt går, bara man vill.
Allt går om man bara bestämmer sej.
Jag har bestämt mej för att klara min DIQ på tre månader. Allt går. Och jag VILL.

Fick ett SMS av min Hanna väninna i Borås:
När åker Du? Själv drar jag vid fyratiden..
Det mesta är klart nu; Badat katten i neon. Har satt lysdioder i hucklet, och just nu fixar jag hjul lagren på kvasten. Det blir raketbränsle i år! Men OM vi ändå inte syns... Så vill JAG önska DIG en Riktigt Glad Påsk!

Jag svarade:

Ja, då är man på väg igen. Aschlet fullt av stickor! Glömde polera kvasten och inte hitta jag kattfan heller, så jag fick ta grannens. Den är röd, så nu får de andra kärringarna nåt att skratta åt. Men jag har i alla fall en espressomaskin med mig, man är väl modern. GLAD PÅSK!




Nu drar jag till Blåkulla då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback