2009-04-15

Onsdag

Ja och då var man ju rätt trött då när klockan ringde...
Jag trodde att DIQ träningen började halv nio... men den började inte förän klockan tio!
Knepigt. Vet inte var jag fick den konstiga tiden ifrån.

Utbildningen på huvudkontoret var fantastisk. :)
Fatta va flashigt det är där inne! Så vackert!
Bilderna gör ingen rättvisa.







Jag kan inte fatta att det har gått så fort alltihop...
Jag hinner inte riktigt med.
Jag är DIQ och ska bli Sales Director! Herre Gud.
Fan va underbart!
Känner oro dock. Jag är nervös över att klara det och tvivlar på mej själv... Hjälp. Jag e rädd.
Hur ska jag klara detta???
Jag har en fantastisk director iallall Ann.
Det här skrev hon till mej i ett mail:

Det är klart att du kommer att klara detta!!

Du har alla förutsättningar, du har viljan, du har hjärtat och du gör det man ska göra,.... Bokar klasser och håller klasser och intervjuer!!!!

Just keep up, the good work!!

ALLA vill vara i ditt team Katti!!! Du är en fantastisk person och du ger alltid så mycket av dig själv till andra.

Hur gullig är inte hon då?
Fatta vilket fantastiskt jobb man har!







Mycket fick vi med oss.
Det var så bra och jag fick en spark i ändan lite grann.
Nu ska jag boka mer!

Efter klassen åkte jag till Falkenberg och hade en interjuv med min konsult Sofias vän.
Hon verkade jätteintresserad, så vi får väl se om det blir någon ny kollega där. :)
Imorgon vet vi.

Nu har jag ägnat massa tid här framför datorn...
Fick ett mail från en systerkonsult som letat upp min mailadress och som läser min blogg. Vi har samma Sales Director! Jätteroligt!
Jag inspererar nån iallafall och det jag skriver intresserar några. Känns jätteroligt!
 
I morgon är jag ledig! Jeej! Fasen va gött!
På kvällen ska jag hjälpa min kära konsult Sandra att hålla hennes första klass.
Hoppas att min nagelkosmetolog kan fixa mina naglar på dagen. Det e dax för det.


Nä! Dax att kavla upp armarna och börja arbeta på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback