2009-04-17

Fredag

Sov inte på hela natten.
Min hals gör ooont. :(
Låg och vred mej, vaknade, somnade, vaknade av halsen och somnade... jättejobbigt.
Så var det hela natten.
Klockan fem vaknade jag igen och skrev ett sms till alla att jag skulle stanna hemma.
Nu har jag suttit hela dagen och bokat nya klasser med min onda hals och hesa röst.
Vad gör man inte när man är i DIQ? Inte läge att vara sjuk, även om man är det... :D

Igår satt jag och pillade med en spainbjudan.
Någon som vill komma på spa kanske den 7 maj?


Bild Google

Torsdagen den 7:e maj kl 17.00-22.00 ses vi på Furumossens samlingslokal.

Ta 3, betala för 2!

Gäller hela sortimentet - jag bjuder på den billigaste produkten!


Det här får du:


•·        En härlig välkomstpåse med fina presenter!

•·         Möjlighet att boka en personlig makeuprådgivning - en timma med färger, bara för dig!

•·        Koppla av i bastun och ta en dusch där du testar duschkrämer, bodylotions och dofter.

•·        Mjuka upp dina fötter med vårt härliga Satin Hands Pampering Set.

•·        Mumsa på goda tilltugg under tiden du har möjlighet att shoppa i lugn och ro.

•·        Dofta på alla våra fantastiska parfymer!


Vi kommer dessutom lotta ut fantastiska priser - det är något du inte vill missa!

Ta med en liten handduk till fötterna och ett badlakan.


bild google

Skäm bort dina väninnor och bjud med dem också!

 

OBS! På grund av brandsäkerheten har vi ett begränsat antal platser, "Först till kvarn" gäller.

Anmälan är bindande. Pris 50 kr/person inklusive lyxig välkomstpåse! 


 


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken osis att få ont i halsen! Stackare :(



Ditt spa låter ju hur trevligt som helst, hoppas det kommer många som köper mycket :D



Tusen kramar och massor med kärlek till dej!!

2009-04-17 @ 15:45:20
Postat av: Katti

Hehe... Man behöver inte köpa nått alls. Bara ha en trevlig stund. :) Mitt sätt att göra reklam för våra produkter. På hudvårdsklasserna harr jag inte med mej kroppsprodukter eller smink. På ett spa finns allt att se, lukta och känna på. :) Välkommen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback