2009-04-21

Tisdag

Snart e den här månaden slut.
Helt galet! Var tog tiden vägen??? Kan vi spola tillbaka och göra om? Hade behövet ha tillbaka dom där veckorna...
Är fortfarande hemma med Sara men imorgon ska hon få gå till skolan.

Min order är klar och jag ska åka och hämta den snart.
Spännande. :)
Igår vann jag bokningsracet igen på måndagsutbildningen.
Jag bokade ju 12 nya klasser förra veckan. Vann ett par rosa strumpor. :)



Idag ska jag ha en klass. Om hon hinner få ihop folk. Den klassen blev bokad väldigt hastigt och lustigt. :)
Annars blir det en facial och bara den tjejen. Trevligt.
Har sex klasser och två facials inbokade denna veckan. Hoppas att det inte blir lika många av och ombokningar som förra veckan. Då hade jag inte alls många klasser fast det var planerat så från början.

Nästa måndag är det make up på måndagsutbildningen.
DÅ ÄR DET FOLK där! Alla vill komma som gäster och lära sej hur man lägger make up.
Jag undrar vem jag ska bjuda in... Får ju inte bjuda in för många.


Borde typ städa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har läst din blogg nu ett tag.

Jag får säga att du måste ha en man och barn med tålamod!!!!!!!

Du verkar ju som om du bara gör vad du vill.

Vet ej varför du vill bevissa något att du är duktig eller vad?????

2009-04-21 @ 20:11:44
Postat av: Cecilia

Hej gullevännen, tack för födelsedagspresenten!

2009-04-21 @ 21:31:47
Postat av: Anonym

Ville bara tacka för presenten!

2009-04-21 @ 21:34:44
Postat av: Chris

Bäste anonym: Mannen har tålamod, visst är det så. Detta rör sig om en begränsad period, lyckas hon med sina mål kommer vi att få en betydligt lättsammare vardag. Den som väntar på något gott... Vill man lämna en grå tillvaro för en något grönare så gäller det att satsa, då frugans verksamhet går bättre och bättre är det bara att bita ihop. Hon behöver inte bevisa att hon är duktig, det vet alla som någon gång träffat henne på en klass. Du ska se att såväl man, barn och fru får det riktigt fint om några få månvarv.

2009-04-21 @ 22:39:37
Postat av: Maria

Men va trist med missunnsamma människor, klart du är bra och ska ha bekräftelse! :D Jag håller på dig och hoppas att du når ditt mål snart :D



kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback