2009-04-23

Torsdag

Hittade ett test hos min syster. Ja i hennes
blogg.
Det var roligt. :)
TEST

Kattis personlighetstyp:

Sällskapsmänniskor som älskar att roa sig. Deras goda humör smittar av sig på omgivningen. Lever för stunden och älskar nya upplevelser. Ogillar allt teoretiskt och opersonliga abstraktioner. Vill vara till nytta för andra. Tenderar att vara händelsernas medelpunkt i sällskapslivet. Förnuftiga och praktiskt lagda.

Karriärer som skulle kunna passa Katti:

Skådespelare, konstnärer, säljare, lärare, personalvetare, socialarbetare, förskole- och dagispersonal, kläddesigners, inomhusdekoratörer, konsulter, fotografer, musiker, personalchefer, kontorschefer, coacher, fabrikschefer, livsmedelsarbetare, receptionister, rekreationsarbetare, religionslärare.

Var i Varberg nyss och hade en facial.
Det var trevligt. En äldre pensionerad supergullig dam. I made her day! Hon hade så trevligt och hon var så pratglad och hon visade fotografier på sin son och barnbarn och svärdotter som jag har haft på klass innan. :)
Gud va gullig gumma!
Ville stoppa ner henne i väskan och ta med henne hem. :D

Efter det åkte jag hem och pratade i telefon och drack lite kaffe.
Sen var det dags att hämta kidsen.
VILKET VÄDER!!
Det är så varmt och härligt!

Snart kommer min nagelteknolog hit. Hon ska bli konsult! :)
Å va roligt.
*GLAD*


Springtime!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag gjorde testet, det första som stod på karriärval var sjuksköterska. Slump eller?

2009-04-23 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback