2009-04-25

Lördag

Trodde det var söndag... så jag började med att ringa konsult som står först på telefonlistan. Anna.
Jag ringer alla mina konsulter på söndagarna för att kolla med dom hur de har haft det under veckan och om de kommer på måndagsutbildningen.
När jag pratade med henne så kom jag på att det bara var lördag.

Hade en klass precis med tre glada tjejer.
Det var trevligt.
Ska snart ha en till klass och imorgon är det interjuv och en klass på kvällen.

Igår hade jag en avbokning och då passade jag på att bjuda hit min fina vän Frida.
Vi diskuterade allt mellan himmel och jord och åt lite mat och drack gott vin.
Sen på sena kvällen skjutsade min gubbe hem henne och när han var hemma igen sov jag som en gris... :)

Fantastiskt väder! På bara två dagar har det exploderat i vårat fina körsbärsträd utanför våran balkong.
Det är så vackert!



Det kanske e dags för mej att pysa iväg...
Så här ser jag ut idag:





Ha det finemang.
Kram K


Dax att åka

Kommentarer
Postat av: Maria

åh va underbart med körsbärsblom utanför balkongen :)

fina bilder på dig :)



ha en bra dag!



kram

Postat av: Marita

Kaunista!!!



Ihania kuvia!



2009-04-26 @ 09:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback