2009-04-27

Måndag

Nu har jag rast. Sen har jag två timmars planering och därefter är det hemgång.
Brukar planera att jag ska sova en stund när jag kommer hem men det blir liksom aldrig så... Det blir att hämta barn och konsulter från tåget och planera inför mötet vi har varje måndag osv istället...

Igår hade jag en jättehärlig klass.
Det var supermysig stämning och jag bokade två klasser, sålde ett basicset och fick en ny kollega till vårat team.
Välkommen Stina till team Tinkerbell!


bild google

Vi har planerat att åka till Skåne på torsdag eller fredag för att hälsa på powerpartner Anna.
Det känns jättekul. :)
Ska bli roligt att träffa henne igen.

Jag är jätteallergisk och tabletterna verkar inte hjälpa...
Dom kanske e bättre begagnade?
Trist att behöva göra värsta proceduren med att ringa och boka tid och träffa en läkare för att få nya tabletter när man har massa kvar sedan förra våren...

Fick tillbaka min ring också igår.
Den är jättefin. :) Ny diamant och polerad så det glänser. Förlovningsringen är dock inte lika fin... :S

Nu är det dags för planering... och snytning av näsan...
Hämta mat också juh... Dinnertime.
Kurrar i maggen...
Hej hej!


dinnertime...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback