2009-04-30

Torsdag

Jeej.
Gillar torsdagar. Och det e ju för att jag är ledig såklart. :)
Har legat i sängen sedan åtta och kikat på Roomservice på web TV.
Det var rolig underhållning.
Chris är och byter däck p åbilen. Dom hade rostat fast och han behövde lite hjälp med det... :)
Sen skulle han hämta min kosnults paket.
Jag borde lägga in mina kunders kort i kartoteken och fixa med alla fakturor men det känns så mycket!
Jag borde göra det direkt när jag har haft en klass men man e ju oftast hemma så sent så man orkar ju inte.

Igår hade jag en klass och det gick bra. Mycket trevliga tjejer.
En som var med hade provat det mesta och hade väldiga problem med sin hy. Det var roligt att hon blev så imponerad av våra produkter och kände att hon ville ge det en chans och prova det, även fast hon var så skeptsk.
Skeptisk blir man ju när man provat allt och ingenting hjälper.
Hon tyckte också det kändes härligt att kunna se så jämn och fin ut efter att hon provade foundation.
Underbart.
Detta är ju varför man gör det här. För att kunna hjälpa någon att känna sej bättre. Känna sej vacker.
Helt fantastiskt.

På eftermiddagen ska vi åka till Skåne!
Ska bli så himla kul att träffa Anna - min powerpartner igen. :)
Ååå va roligt! :)
Vi ska äta mat och dricka massa vin ikväll. Hihi..
Ser fram emot.

Nä, nu får jag nog ta och klä på mej iallafall!
Ha en fantastisk dag och Valborg.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback