Natt

... och här sitter jag i vanlig ordning.
Jag är en sån nattmänniska!

Har suttit och fixat ihop en blogg för mina konsulter. Det blev så bra och det var så roligt!
Laddade upp bilder på dom och skrev allt de uppnått och gjort hittills.
Men den sidan är bara för dom, tyvärr för alla er som blev nyfikna nu... ;)

Min poweropartner ringde också.
Det var bra för då blev jag lite peppad. Yes.
Hon är grymmast i hela världen. Shit vilken positiv, målmedveten och fantastisk människa!
I love her.


Anna

Snart får jag träffa henne igen.
Om en vecka, nästa onsdag - när vi ska på DIQ träning på Mary Kays huvudkontor i Mölndal.
Ska bli jättekul!!


Huvudkontoret.
Bild Google

Har varit lite off som ni typ har märkt men nu ska jag fasen rycka upp mej.
Har slösat bort en vecka på att hänga läpp.
Nu ska jag köra så det ryker!!!

Denna veckan ser ut såhär:
Imorron är det klass och en facial på torsdag, sedan är det klass igen på fredag.
Nästa vecka:
 Fem klasser, DIQ träning och spa med mina konsulter.

------------------------------------------------

Chris var och flög med min konsult Isabells sambo Rickard.
Chris kan lätt bli lite åksjuk och ja, det blev han också denna gång.
Han kräktes över hela sej själv. Stackaren.
Och stackars Rickard, för han åkte nämligen med någon som hade blivit väldigt kissnödig för någon vecka sedan och som i princip nästan kissat ner sej. Nu fick han åka med en som kräktes istället.
Jag tycker jättesynd om Chris men jag kan inte låta bli att se det komiska i det hela lite grann endå. *fniss*


bild: google

Nu är klockan tolv igen...
Hmm. Hur kunde det bli såhär?
Jag får väl gå och krypa ner bredvid min lilla kräkis. Han kom hem och bäddade ner sej direkt i sängen.
Gonatt på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback