2009-08-01

Lördag

Idag vaknade jag efter tolv.
Helt astrött var jag. Det var verkligen skönt att sova ut.

Satt och gjorde inte så mycket mer än tvätta enda till klockan fyra. Vi ligger efter en hel del med tvätten. Den har varit gigantisk.
Men nu har jag inte mycket kvar att tvätta. Däremot har jag en heeeeeeeel del att vika och lägga in i skåpen!
Tar emot...

Vid fyra åkte vi till Borås för att handla en såpakopp och lite småprylar i Kockumsstil.
När vi kom fram upptäckte vi att jag inte hade plånboken med mej.
Bra va?
Tur Chris var med. Han hade inte tänkt att åka med först och tur att han tog med sej sin plånbok!

Efter att vi hämtat sakerna köpte vi glass till Sara och hennes kompis Thea och gick och satte oss vid Pinoccio.



Sen började Chris jaga barnen.

 


Chris har glömt sina brillor på jobbet och får ha sina arbetsglasögon på sej hela helgen.
Me don´t like :(


Chris är på riktigt bushumör idag

 

 

När vi kom hem blev det laxtillagning.
Vi var vrålhungriga allihop.
Där i mellan hann jag städa städskåpet också som var ett kaos innan.


Se så bra. Dammsugaren får plats igen.

Jag har storstädning ala grande på G. Andra projekt som är på gång är:
Städning av ugn
Städning av badkar och bakom
Tvättberget
Klädkammaren under trappan
Förvaringshyllorna nere i hallen
Barnens garderober
Våra garderober

Målning av alla våra bruna möbler
Städninga av barnens rum.

Lite att göra va? :)

Här ska ni få se bilder från mina fina fynd idag:



På kvällen kom min fina vän M på besök och hade med sej två blommor till mej! :)
*Glad*
Hoppas jag inte mördar dom nu...
Ska försöka att vattna lite bättre.

 



Vi drack massa kaffe och tjötade.
Marita fick en parfym i present. Hon  fyllde år för ett tag sedan. :)
Det blev Mary Kays parfym Belara.

Nu är det snart dax för att vika tvätt... Har skjutit upp det hela dagen...
Usch.
Inte så roligt.
Roligare att blogga. :)

I morgon är det våran ettåriga bröllopsdag.
Förra året den här tiden och dagen var jag bra nervös... Rätt trött också och stressad.
Vi hade stått i som bara den.
Bloggade inte ens den dagen. Jag har bloggat den 31:e tror jag men inte fredagen den 1:a aug.
Det var verkligen intensivt dagarna innan men det var så roligt med allt planerande och fixande. :)

Nu ska vi nog ta tag i tvättberget...
Ha en fantastisk natt!

Kram från mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback