2009-07-31 Senare...

När Chris kom hem så var han väldigt trött och gick och la sej.
Heidi var här och sedan kom hennes vän Karin.
Vi vikte tvätt och glömde riset vid spisen så det blev halvbränt. :(
Jag har ett berg med ren tvätt nu som jag borde ta tag i men jag förhalar det väldigt snyggt hela tiden...
Chris vän F kom på besök när vi åt makaroner och köttfärssås istället för ris och efter maten blev det sminktajm för syster och hennes väninna.
Sedan drog dom iväg ut på stan.

 Jag tyckte att Chris skulle hjälpa mej med mina små projekt men han var inte lika road som jag...
Jag fick min vilja igenom endå dock. ;)



Först satte han upp en hylla. Det blev jättefint.
Jag hängde upp en gammal tavla under och skallskadade Madonna fick sin plats på hyllan.
Jag vill ha nytt kakel till badrummet. Nu tack.



Vi använder madonna som exempel för barnen hur det kan gå om man inte har cykelhjälm när man cyklar.
Se till att ha hjälm!



Sedan tyckte jag att Chris skulle mecka med hyllan inne i skåpet under handfatet. 
Rören är i vägen så det behövdes sågas i hyllplanet och därför har vi skjutit upp det. Det har känts väldigt meckigt.
Chris ville gärna skjuta upp det ännu mer men det tyckte inte jag... :) Gissa vem som fick sin vilja igenom?





Titta vad mycket plats!


Vresig och sur hantverkare.



Jag fyllde burken på hyllan i badrummet till höger med bomull.
Det är en gammal gurkburk som jag har klistrat på en etikett som jag skrivit ut med min skrivare från internet.
Sökte på etiketter och kom vidare till olika bilder osv. Har massor av olika sånna etiketter i en mapp på datorn.
Dedan klippte jag lite spets och la över locket. På med ett gummiband runt och sedan ett band som jag knöt en rosett med.

Burken till vänster har jag också klistrat på en gammal etikett på som jag skrivit ut från internet.
I den finns fotbadsalt.

Skålen i mitten fyndade jag från min fina vind.
Jag och Heidi var uppe där och grävde igen. Hittade flera fina krukor också som jag ställt där så länge.
En blomma också som jag tog ner.


Blomman fick stå vid fönstret.



Hittade massa spets också i en låda som jag ska tvätta... Få se vad jag ska ha det till...
Det rosa blir nog inte så mycket med men det andra ska jag nog hitta nån bra användning till... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det blev i ditt badrum.....

2009-08-01 @ 20:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback