2009-08-03

Måndag

Igår åkte vi på bio och tittade en kärleksfilm med Sandra Bullock. Den var okej, men rätt förutsägbar.
En trevlig film endå att se på när man har bröllopsdag.
Kände att det kanske inte var så passande att titta på nån skräckis eller nått sånt...
Lite romantik bör det väl vara när man firar ett år tillsammans. Eller? :)



När vi kom hem skålade vi med champagne.







Sen fick det vara nog med romantik för sedan var det dax för städning.
Städade hela natten. Ända till klockan fyra på morgonen!
Var kanske inte meningen men när man börjar röja i barnens rum så blir det gärna så.
Fatta vad grejer och var kommer allt ifrån?
Små plock och massa små pinaler och papper och små prylar. Helt galet mycket.
Godispapper och små pålastfigurer som var söndriga och stenar... Hjälp.
Dom lägger allt i lådor och små väskor och askar också så att man inte ser det.
Nu är det fint - och rent i Saras rum.... Sofias rum återstår.



Livet är rätt trevligt.
Hade en konsultväninna som heter Lena här på besök precis.
När hon precis var på väg så ringer en annan konsultväninna - Hanna - samtidigt och säger att hon ska på Allum för att titta på en klänning. Så hon skulle också komma på lite fika.
Trevligt. :)

Jag borde åka och handla mjölk. Och hämta lite paket på posten. Men jag är jättetrött.
På eftermiddagen ska jag hämta mina små kids och ha dom här en stund för en väninna kommer hit och har med sej sina barn.

Nu ska jag iallafall pilla i mej lite att äta och sedan får jag väl ta mej i kragen och åka och handla lite mjölk.
Man kanske skulle ta tag i den andra flickans rum också...

Ha en fin dag.
// K



städmani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback