2009-08-06

Torsdag

Satt i gårkväll med aceton i över en timme för att få bort naglarna.





Till slut fick jag av det mesta och jag var helt fri från naglarna. Kändes rätt trevligt dock att vara utan naglar. :)
Gjorde en spabehandling för händerna med Satin Hands och smörjde mej med Extra Emollient.

 

Jag kan inte va utan naglar längre dock.. Helt känslig.
Men det var endå rätt skönt att slippa klickanden från tangentbordet när man inte hade naglar. :)

I morse sov jag till klockan 11.15 och sedan ringde Anna-Carin. Då var det dags för att göra nya naglar.
Åkte dit och här är resultatet:



Vid halv tre var det dags för Sara att vara hos tandläkaren.
Hon hade med sej sin kompis Thea och dom hittade roliga brochyrer i väntrummet med munnar på .
Vi skrattade som galningar när de satte munnarna framför sina egna munnar.

 

Haha! :D



Tandsköternskan tyckte att Sara hade jättefina tänder och sedan var det inte så mycket mer.
Jag lämnade barnen hos Adam igen och åkte hem och ringde och bokade klasser.
Sen har jag suttit med det hela eftermiddagen och kvällen.
Hämtade Chris från jobbet bara och han grillade lite kyckling till oss.
Det var gott.

Nu ska jag skicka värdinnemejl till alla som jag bokat klass med idag.
Ha det bra!

Kram Katti


Kommentarer
Postat av: Therese

vad skickar du för värdinnebrev?

duktig du är på att boka :) heja heja :)

Postat av: Anonym

Jag tycker att du är fin utan nagrlförlängning!

Jag önskar att jag vore lika starl som person som du.Kram

2009-08-06 @ 23:07:01
Postat av: Emma

Ja vad är det för värdinnebrev..nu blir man ju nyfiken :)!!???

2009-08-07 @ 10:32:28
URL: http://norrlanskgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback