2009-08-15

Lördag

Igår var jag så seg så jag vet inte vad.
Kom iväg alldeles för sent till Soili i stan. Pappa har skickat lite pengar till oss via henne för våran resa till honom i september.



Soili jobbar på HDK.



Sara ville vara Soilis sekreterare.

Sen skulle jag hämta pass men dom hade precis stängt kl tre och vi var där fem över... :(
Bankerna var ju också stängda så klart så jag kunde ju inte sätta in pegarna på mitt konto.
Vi var hemma vid halv fyra iallafall och då var det till o packa och sen åkte vi iväg mot Varberg där jag först hade make up och sedan en klass.
Chris och barnen följde med och dom var först på Mc Donalds och sedan var dom och badade.

Så såg min dag ut igår...
Idag blir det lite kalas för Chris brors fru.
Skulle ut och shoppat skor och kolla klänning med min MK kollega Hanna från Borås men hennes gubbe satte igång med nått renoveringsprojekt så det blev ingen shopping.
Kanske lika bra så man inte handlar upp alla pengarna.... :)

Får lägga pengarna på en riktigt stor Jumpstart istället.
Nu får vi upp till 60% provision när man lägger en jump start order! Jättebra juh!

Nu e det dags för lite kaffe...
Har inte fått nån morron kaffe ännu...
Chris han e redigast i stan, han drog iväg ut och sprang... !
Ha en fantastisk dag.

Kram K



Känner mej lat och trött...
Jag har fått DIQ sjuka tror jag...

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mkt :)

jobbar du bara med mary kay nu? :)

Hoppas ni har en trevlig kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback