2009-08-19

Onsdag

Nu tar jag mej tid endå...
Känner att jag behöver en paus. :) Har verkligen varit duktig och jobbat gärnet hela veckan.
Igår hade jag en DIQ svacka och grät som en gris. Jag ringde till Ann och bölade men sen när vi hade lagt på så tänkte jag att nu får jag fan skärpa mej och så bokade jag fem klasser. :)
Jag e grym.

Vaknade av att en som jag ringt igår ringde upp och undrade vad jag ville. Jo jag ville ju boka en hudvårdsklass, så då gjorde vi det. Perfekt sätt att börja dagen på eller hur?
Sen mailade jag värdinnebrev och mitt upp i allt fick jag ett sms om att mitt paket hade kommit. Jippiii.
Igår ringde jag även upp gamla kunder och hörde hur det gick med deras produkter. Har vi inte en fantastisk service?
Tänk om ens frisör ringde och frågade om du var nöjd med frisyren? ;)
Skit bra att ringa och följa upp ordentligt för dom som det har tagit slut för beställer även nytt så efter att jag mailat alla värdinnorna så fick jag sitta och packa paket som ska skickas till dom som ville ha nytt.



Sen åt jag frukost på balkongen i solen.
Jag måste nästan nypa mej i armen. Lever jag detta underbara liv?
Kan man ha det så bra? 





Jag är rädd att det ska ta slut...
Jag har det verkligen bra... nu, efter en lång period av skit så jag förtjänar det. :)

Efter frukosten åkte jag och hämtade mitt paket. :)
Alltid lika roligt.
Sen åkte jag till Allum och postade alla paketen.
Ett kvar att posta dock...
Nu har jag gjort lite föranalyser och "tagit" färdigt min paus.
Ska börja packa inför klassen jag ska ha nu i kväll.

Jag har inte visat hur fina mina naglar är heller juh.
Gjorde om dom i lördags.
Dom är jättefina! Anna-Carin e bäst.





Ser ni att det e fransk manikyr med guldglitter!
Värsta gala naglar. :) Hehe, passar till seminariet juh... Undrar om det håller tills dess eller om man behöver fixa till dom lite innan?

Ha det braigt.

Krameli kram Katti


Dags att jobba igen...

Kommentarer
Postat av: Therese

Heja, heja :)

Diqn klarar du galant! supersnygga naglar :)

jag har mina kundkort i a5 pärmar, a-ö register, och tre olika pärmar märkta a,b,c, (handlat mkt, mellan och inget)

mejla gärna det du skrev om :)

jag hejar på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback