2009-08-24

Måndag

Måndag e den bästa dagen som finns. :) Nu, när jag bara jobbar med detta som jag jobbar med nu. Innan var måndag pest.
Utbildning idag. :) Fantastiskt kul.
Dagen började med att lämna kidsen i skolan. Skolan började idag. :)
Sedan var det DIQ konferans och vi fick lite läxor. Det är jättebra.
Efter det satt jag och glodde lite på TV och sedan ringde min DIQ väninna Lena.
Mycket bra.

Igår hade jag en klass långt borta i Ullared.
Visste inte att hon bodde så långt ifrån innan jag hade bokat in klassen i kalendern.
Jag brukar hålla mej till max en timmes resväg, för jag jobbar ju BARA med detta. Innan när jag hade ett annant jobb så bokade jag helst bara klasser som det var max en halvtimme att åka till.
Men det var trevligt endå, trots att barnen var lite busiga i bilen på hemvägen...

Sedan var det dax för kusin S och kusin A att göra lite make up.
Fan va snygga dom blev. Vill ha kusin S ögonfransar tack. Ja, du läser ju det här så: Kan du skicka dom till mej i ett kuvert?
Kusin A fick på sej ett hemske läppstift. Hahah! Hon såg ut som jag vet inte vad, men när hon sedan bytte blev hon skitsnygg.

Oj oj... Nu e det visst dax att hämta kidsen från skolan...
Ha det finemang.

Kram K



Kommentarer
Postat av: Sanna

Anything for u babe! Jag har nu noppat loss alla ögonfransarna och lagt dem på posten till dig! ;)))

Postat av: Katti

Hahaha! Fan va jag ska klistra! :D

2009-08-24 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback