2009-08-27

Torsdag

Det här företaget är sååå fantastiskt!




Chris var så snygg i smoking

Har precis kommit hem från Awardsnight på Rondo vid Liseberg och jag blev uppkallad på scen och blev korad Queen of Sales i våran unit.



Jag blev också korad till Miss Go Give och det betyder att man hjälper och ger till andra utan att förvänta sej någonting tillbaka. Jag blev så rörd så jag grät!



Shit det här företaget är bara helt bäst!











Jag fick ett jättefint Queen of Sales halsband och en vacker brosh i form av ett hjärta för att jag var Miss Go Give.

Nu ska jag sova. Ska vara i stan vid kvart i nio för att hämta ut biljetterna.
Dax för sängen!



People take a bow
Show me that you love me
I am, I am the Queen
Everybody take a bow
Cause I'm the one and only
I am, I am, I am, I am, I am, the Queen

Love K

Kommentarer
Postat av: Annika

Wow vad ni är fina!!!

2009-08-28 @ 11:09:16
Postat av: Anna C

GRATTIS!!!! Jäklar vad roligt!!! Måste ha känts underbart att gå där på scenen. Bra jobbat! Kram

2009-08-28 @ 23:09:04
Postat av: malin i Nörge

Grattulerer!!! Fyttirakkarn va vacker du är! Kramouss blir KRUSS!

2009-08-29 @ 20:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback