Imorron är det Awardsnight...

.... och det är så himla spännande och roligt! :)
Åkte ner till Allum och shoppade loss lite.
Det blev skor till mej och Chris från Skopunkten! Hittade där av alla ställen... billigt och bra!
Och ett par får man ju gratis så då blev det ett par till Fia. :) Hon blev så glad och lycklig. Hon tyckte verkligen dom var jättefina och gick i dom hela eftermiddagen.
SÖÖÖÖT.





Köpte jag lite assosiarer och eftersom min balklänning är axelbandslös så fick jag ju köpa en balkonett BH också. Köpte två. Den ena blev skit bra. :)
Och så blev det lite finare strumpbyxor till...



Nu har jag färgat håret... hjälp jag e ju gråhårig när allt kommer fram! Usch och fy... och sedan skrev jag in en ny konsult. :)
Välkommen K till team Tinkerbell.

Yes yes...
Å va kul imorron. :)
Det känns jättespännande och pirrigt... :)

Ha en fantastisk natt!
Kram till er allihop!

Puss K


I love shues...


Kommentarer
Postat av: Betts

Åh jag skulle gärna åka, så kul att se dig hämta ringen!Gå försiktigt nerför den där långa trappan nu så du inte ramlar o står på knä!(det finns en biljett över i den här Uniten)Ann Larsson, vilken Area blir det?

Jag stod näml, på huvudet i måndagskväll, när jag skulle på måndmöte. Så jag kan inte åka med alla dessa blåmärken.Ta många kort på din klänning o kollegor, så kul att se konulenter uppklädda.

Kram Betts

2009-08-27 @ 01:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback