2009-12-02

Onsdag

Wow jag är helt energifylld och lycklig.
Idag hade jag unitmöte med mina Göteborg med omnejd - tjejer.
Det var så himla roligt och vilka fantastiska personer jag har lyckats få till min unit. Helt otroligt. Jag älskar dom allihop!
Jag har världens bästa jobb. Det är bara så, det finns inget bättre.
Jag är så tacksam över att fått den här möjligheten och för min unit.
Thanx.

Så, nu ska jag inte tjata om det mer. :)

Beställde Sales Director dräkten precis.
Jeeej, det var himla roligt.
Fasen va snygg jag kommer att bli... ;)

Nu är jag lite törstig...
Men inte trött.
Jag sov jättelänge i morse. Shit pomfritt va trött jag var. För jag gick och la mej så sent så klart.
När något inte är som det ska så sover jag inte.
Jag har sovit knasigt i 8 månader och nu så är det svårt att varva ner. Men samtidigt är det lite nervositet.
Det är nervöst att vara ny SD. Spännande också, mycket tankar som far i huvvet...
Men mest av allt är det fantastiskt roligt. Nu, när man börjar förstå vad man har åstadkommit.
Shit jag e så grym. Jag är jättestolt över mej själv.
Jag är också jättestolt över min unit. Å vad dom är underbra...
Se, jag kunde inte låta bli.

Chris sover.
Han ska stanna hemma imorgon. Han har jätteont i sin tand som han bet sönder när vi var i Kalmar.
Han har också en infektion i kroppen. Jätteynklig. :(
Usch jag tycker synd om honom... Stackars älskling.

Gonatt på er allihop.
Kram!



Ska gå o pussa på min ynkliga gubbe i sängen...


Kommentarer
Postat av: Therese

Spännande att få se vilken kjol och kavaj du valde:) finns ju lite olika. antar att den inte var gratis direkt? ;)

Postat av: Betts

Kjolarna är ju jättesnygga, min Sd har lång kavaj med skärp. Snyggt!

2009-12-03 @ 16:59:35
Postat av: Therese

kommer bli skitsnyggt på dig :) måste jobba lite med vikten innan jag debuterar som sd, haha.

skärpet är superfint, sofie har ju också ett som betts skrev här ovanför :)

2009-12-03 @ 21:33:18
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback