2009-12-21

Måndag

Jag måste ner till Allum och handla julklappar, men min konsult Emma var precis där och sa att det var helt kaos där och galet mycket folk. :S
Usch då...
Idag gick jag upp klockan nio och det tycker vissa e värsta sovmorron men det är det inte för mej.
Jag e verkligen helt DÖD. Orkar knappt hålla ögonen öppna.
HJÄLP.

Vid halv tio var det nageltajm.
Emma var där för att fylla på skarven och jag gjorde helt nya.
Det blev jättefint. :) På båda.



Emma var klar med sina naglar först och båda våra paket med varor var klara så hon åke och hämtade dom.
Perfekt! Thanx Emma. :)
Jag hann precis hem och koka lite kaffe och spela lite dataspel så kom hon med paketet.
Jag fick en present av henne också! Hur gulligt var inte det då!??







E den inte söt?
Ett läppstift att hänga i granen! :D





Tjusigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback