2009-12-25

Fredag

Då var julen över...
Imorgon åker pappa hem till Finland och jag åker också dit fast till Uleåborg och lite senare på kvällen.
Pappa ska åka på förmiddagen.
På söndag är det mosters begravning.
Det känns tungt.

Julen var endå trevlig.
Chris mamma och pappa var här. Hans bror och familj var här också. Det var jättetrevligt att ha dom här.
Syster och bror och deras mamma var här också. Sen var det jag, Chris och barnen och pappa.



Sara, syster Heidi moch Sofia
Sara och Sofia fick jättefina julklännimgar av Soili.



Mycket jobb med mat och så när det e jul.
Soili, syster, jag och bror i köket



Knäck och köttbullar...



Vi dukade långbord i vardagsrummet.



Svärfar, Chris bror och hans fru och deras tvillingar



Vi hade en tomte med beige tröja och gröna byxor.
Tomtemasken var helt överhårig så man såg knappt ögonen på Chris.
Mina barn tror inte på tomten längre men det gär Carolin. Chris brors dotter.
Hon e jättegullig. :)







Jag fick en rosa morgonrock från Åhlens som e mjukare än mjukast.
Jag fick också en flanellpyamas och ett par väldigt speciella tofflor.
Dom ser ut som stickade strumpor men under till är dom förstärkta som mockasiner och så kan man knyta dom så dom håller sej uppe och inte åker ner.



Jag fick också en fuskpäls som jag trånat efter i flera veckor från Bik Bok.
Den e så fiii. :)





I affären.

Vi fick så mycket saker och choklad och trisslotter och prylar.
Av pappa fick jag massa pengar.
Tack för allt.

Jag borde packa men jag orkar inte just nu...
I morgon ska jag till Allum och handlanlite på mellandagsrean. Det kommer nog vara knökat. Men jag behöver handla till min mamma.

God fortsättning till er alla.

Kram K


Kommentarer
Postat av: Sara från Borås

God jul!

vi har också haft det bra över julen! vi firade som vanligt dvs. att vi delade på oss och firade med våra familjer (det blir minst bilåkande då). Nu har jag avklarat 1/2 utbildningen så det går fort.

Vet ej om du hört men det ska varslas tjänstemän på Ericsson här i stan och P räknas dit, men han tror inte att han drabbas för han har jobbat i många år, men man vet ju aldrig...

hoppas att ni får ett gott nytt år! vi ska hem till en kompis och fira nyår i stan!sen firar vi 6 år tillsammans i jan, tänk vad fort tiden går.

ha det gott!

Kram Sara

2009-12-27 @ 00:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback